Forum: Baseball Forum - Post your picks or discuss anything related to betting MLB here. Sponsored by BetDSI - get your 300% bonus here, Only for RX Posters

Thread: Baronman on vacation for week

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
  1. #51  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by tmader7 View Post
    I really, really, really hope we meet some day. Throwing your ass down is gonna be a pleasure.

    ~T~
    You thinkI'm worried about that? Throw me down and I'll shake your hand, at 58 I would consider that a miracle. I'll beat your ass in a heart beat. You and Stockroach step up to me at the same time and you might have a chance.
    Reply With Quote  
     

  2. #52  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Quote Originally Posted by UnderSiege View Post
    Both of you pussys run from every challenge I've ever given. TMader says he played football for Vanderbilt but doesn't even know what an Oklahoma Drill is. Then he says hes funding a new wing over at the local St Judes hospital lol you're so full of shit. Back down now, Sam and I are real mother fuckers not some fairy tale bullshit.

    As for stockroach, lol, really amusing- dude hasn't posted a pick in years and comes in yesterday and drops the KC Royals in the parlay thread. Lol how did that work out for you stockroach? Oh ya the royals got it shoved up their ass lmao.

    I posted a throw in pick in a parlay thread, that is not an official pick- how is that so hard to understand? When I have an official pick I start a new thread and drop it in there. Swatting you two dipshits never gets old. GTFO here, me and Sam run this shit now
    This tmader guy is probably more full of shit than Mobdeeper.
    Reply With Quote  
     

  3. #53  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    This tmader guy is probably more full of shit than Mobdeeper.
    Lol you should see some of the shit he posts. Dude lives in a fairy tale.
    Reply With Quote  
     

  4. #54  
    RX Local tmader7's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Muleshoe, TX
    Posts
    17,245
    Quote Originally Posted by UnderSiege View Post
    Lol you should see some of the shit he posts. Dude lives in a fairy tale.
    LMAO, this coming from a guy who wants to be Steven Seagal. Heading to the accountants office in about 15 to confirm the north of 37MM I'm worth. You have a nice day.

    ~T~
    Reply With Quote  
     

  5. #55  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by tmader7 View Post
    lmao, this coming from a guy who wants to be steven seagal. Heading to the accountants office in about 15 to confirm the north of 37mm i'm worth. You have a nice day.

    ~t~
    hahahaha
    Reply With Quote  
     

  6. #56  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Quote Originally Posted by tmader7 View Post
    LMAO, this coming from a guy who wants to be Steven Seagal. Heading to the accountants office in about 15 to confirm the north of 37MM I'm worth. You have a nice day.

    ~T~
    37 million, and you live in a town with a median income just north of $25k?

    Sure
    Reply With Quote  
     

  7. #57  
    RX Local tmader7's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Muleshoe, TX
    Posts
    17,245
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    37 million, and you live in a town with a median income just north of $25k?

    Sure
    FUCKING DUMBASS. I live in Charlotte because my mother, who's 78, is here. I could live anywhere I want to moron. Sam Walton lived in Bentonville, AR. So did my ex-wife. You don't have a clue. BTW, Charlotte is one of the fastest growing cities in the country.

    ~T~
    Reply With Quote  
     

  8. #58  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by tmader7 View Post
    FUCKING DUMBASS. I live in Charlotte because my mother, who's 78, is here. I could live anywhere I want to moron. Sam Walton lived in Bentonville, AR. So did my ex-wife. You don't have a clue. BTW, Charlotte is one of the fastest growing cities in the country.

    ~T~
    Can you tell us more about that new wing at St Judes you're funding?
    Reply With Quote  
     

  9. #59  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    The only wings you're funding are a basket of buffalo wings down at the localbar asshole. I just got done eating a steak salad. Vegetables and protein all day son. I'm getting fuckin jacked homie
    Reply With Quote  
     

  10. #60  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Quote Originally Posted by UnderSiege View Post
    Can you tell us more about that new wing at St Judes you're funding?
    Funding a wing at St Jude’s? Oh my god lmao
    Reply With Quote  
     

  11. #61  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    stockroach loves defending bullshit I guess
    Reply With Quote  
     

  12. #62  
    RX Senior
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Fountain Valey,Ca
    Posts
    4,781
    Any mods how does my thread become pissing contest please delete this ok again you guys have let the animals in my thread do what ever they fucking want you guys on the other hand 86 me since i bash guy back in his thread after he says shit to me in my thread wtf
    Reply With Quote  
     

  13. #63  
    RX Senior stock07's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Back Seat of my Car, Most of the time
    Posts
    1,485
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    stockroach loves defending bullshit I guess
    Get off of sieges nutts you have been riding them way too long, besides there cant be much left with all those steroids...If you got something you would like to get off your chest sissy boy say it, otherwise keep your bitch ass moving.
    Reply With Quote  
     

  14. #64  
    RX Senior stock07's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Back Seat of my Car, Most of the time
    Posts
    1,485
    Quote Originally Posted by Baronman View Post
    Any mods how does my thread become pissing contest please delete this ok again you guys have let the animals in my thread do what ever they fucking want you guys on the other hand 86 me since i bash guy back in his thread after he says shit to me in my thread wtf
    No doubt Baronman siege/sam are bad news. No one pays any attention to their threads and all they do is high jack other peoples...Start another picks thread Baronman fuck those 2 ass holes.
    Reply With Quote  
     

  15. #65  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Nah, we just call out bullshit as we see fit. We actually produce good plays for people.
    Reply With Quote  
     

  16. #66  
    RX Senior stock07's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Back Seat of my Car, Most of the time
    Posts
    1,485
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    Nah, we just call out bullshit as we see fit. We actually produce good plays for people.
    See there you go again back stepping...keep moving punk boy.
    Reply With Quote  
     

  17. #67  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    stockroach logic

    one guy makes 9 correct plays in a row, with evidence, shows ticket of one

    ”That guy is full of shit”


    another guy guy claims to be worth $37 million and is obviously lying about several details of his life

    “good guy, totally honest”


    third guy make picks only after games and can’t provide evidence even when asked

    ”great capper!”




    lol what a joke
    Reply With Quote  
     

  18. #68  
    RX Senior stock07's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Back Seat of my Car, Most of the time
    Posts
    1,485
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    stockroach logic

    one guy makes 9 correct plays in a row, with evidence, shows ticket of one

    ”That guy is full of shit”


    another guy guy claims to be worth $37 million and is obviously lying about several details of his life

    “good guy, totally honest”


    third guy make picks only after games and can’t provide evidence even when asked

    ”great capper!”




    lol what a joke
    You are making assumptions not stating facts, that can get you in trouble. Im telling you sam you dont know shit. Best thing you can do is keep it moving and stop stalking people. You and siege start your own garbage threads and stay in there playing by yourselves...FOR THE LAST TIME...NO ONE GIVES TWO SHITS ABOUT EITHER YOU, SIEGE, OR YOUR PLAYS...
    Reply With Quote  
     

  19. #69  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    stockroach logic

    one guy makes 9 correct plays in a row, with evidence, shows ticket of one

    ”That guy is full of shit”


    another guy guy claims to be worth $37 million and is obviously lying about several details of his life

    “good guy, totally honest”


    third guy make picks only after games and can’t provide evidence even when asked

    ”great capper!”




    lol what a joke
    Lmao spot on
    Reply With Quote  
     

  20. #70  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Literally everything I said is true lol

    youre just getting angry because you’re defenseless lmao
    Reply With Quote  
     

  21. #71  
    Banned
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    On a ship
    Posts
    1,350
    Quote Originally Posted by Baronman View Post
    Any mods how does my thread become pissing contest please delete this ok again you guys have let the animals in my thread do what ever they fucking want you guys on the other hand 86 me since i bash guy back in his thread after he says shit to me in my thread wtf
    Someone is a little cranky after losing 6k last week?
    Reply With Quote  
     

  22. #72  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Stalking people? I only found this thread and other ones because you bring my name up when I’m not even there . You’re so backwards lol
    Reply With Quote  
     

  23. #73  
    RX Senior stock07's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Back Seat of my Car, Most of the time
    Posts
    1,485
    Quote Originally Posted by StanfordSam View Post
    Stalking people? I only found this thread and other ones because you bring my name up when I’m not even there . You’re so backwards lol
    Now you are just getting silly dumb fuck...It started like this, siege claimed he was #1 capper here, I disagreed. You came out of siege's jock strap to talk trash to me. I smashed your average ass. Hit the bricks tooth pick.
    Reply With Quote  
     

  24. #74  
    RX Senior
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Arkansas
    Posts
    2,671
    Add to Ignore list is always an option.....
    Reply With Quote  
     

  25. #75  
    RX Senior
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Palo Alto
    Posts
    1,002
    Quote Originally Posted by stock07 View Post
    Now you are just getting silly dumb fuck...It started like this, siege claimed he was #1 capper here, I disagreed. You came out of siege's jock strap to talk trash to me. I smashed your average ass. Hit the bricks tooth pick.
    Lol yeah sure ya did buddy. You and your lying friends are getting smacked daily, and it’s hilarious
    Reply With Quote  
     

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •