Forum: NBA Basketball Forum - Post your picks or discuss anything related to betting the NBA & WNBA here.

Thread: Fri March 15 Bucks vs Heat

  1. #1 Fri March 15 Bucks vs Heat 
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    Heat beat The Bucks at Home as a nice size underdog. Wanna test me boy? Here's your chance! Heat Beat The Bucks at home tonight! Lines not out yet but I will post my play for all you pussies!
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    And Baron IF I win this dog you owe me my rib job you fuking toss pot! So open wide because daddy is home!
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    AND just so you little cocksuckers know I am betting 10K British Fuking pounds Large on this thing. You little weasels want to talk some smack lets hear it! Nows your chance! If I get this game then what? This site is full of a bunch of liitle cunts who like to talk about 20 cents per game. Just remember one thing. Im your fucking daddyy boys! Im the one with the big old hammer! Lets party!
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    RX Senior
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Fountain Valey,Ca
    Posts
    6,100
    Quote Originally Posted by haute-savoie View Post
    and baron if i win this dog you owe me my rib job you fuking toss pot! So open wide because daddy is home!
    freaking gay queen, leave me alone you faggott loser in gambling & life time for time out mods. Dont let this guy ruin this forumn ok
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    Lets Go Heat!
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    RX Senior
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Fountain Valey,Ca
    Posts
    6,100
    Suck your own dick you lost again today gay faggot
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by Baronman View Post
    Suck your own dick you lost again today gay faggot
    I didnt end up betting the game. That is why I didnt post my bet slip lol
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    Came to my sense's and decided the game was just to risky. SO yeah I lost but I didnt lose any money which is the important part. So to have to break the bad news to ya Chuck.
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    RX Senior
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Fountain Valey,Ca
    Posts
    6,100
    [QUOTE=Haute-Savoie;12821893]Came to my sense's and decided the game was just to risky. SO yeah I lost but I didnt lose any money which is the important part. So to have to break the bad news to ya Chuck.[/QUOTE OK SUSPEND THIS GUY SEE POST #3 .HE SAID HE BET 10,000 BRITISH FUCKING POUNDS GUY LOSES & NOW HE DIDNT BET . THE GUY IS LIAR & LOSER & GOES INTO PEOPLE THREAD & CUSS THEM OUT. WHAT A LOSER HALF TIME YOU DONT POST BETTING SLIPS YOU BROKE GAMBLERS CODE. BEING LIAR ON YOUR PLAYS
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    You got me started with posting my bets slips and that is what i have been doing. I said I will post the bet slip. I didnt post the slip because I didnt bet the game. I changed my mind. Have a great evening!
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    RX Wizard
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Auburn WA
    Posts
    14,221
    Quote Originally Posted by Baronman View Post
    Suck your own dick you lost again today gay faggot
    Lmao. Baron getting angry on the forum. Slam your computer down.
    Reply With Quote  
     

  12. #12  
    Super Moderator
    A Good Head & A Good Heart Are Always A Formidable Combination
    Hache Man's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Orlando, FL
    Posts
    121,473
    You guys please stay out of each other's threads.

    Thanks & will not warn again
    Reply With Quote  
     

  13. #13  
    RX Junior
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    moneyville
    Posts
    1,128
    Gotta love the unfiltered world of a gambling forum. One of the last places that’s NOT politically correct. Derogatory name calling and dick size! MAGA! Lol.
    Hope the mods let these guys keep going at it. LOL!
    Reply With Quote  
     

  14. #14  
    This Shit's Chess. It Aint' Checkers!...
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    Seychelles
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by MMfan View Post
    Gotta love the unfiltered world of a gambling forum. One of the last places thatís NOT politically correct. Derogatory name calling and dick size! MAGA! Lol.
    Hope the mods let these guys keep going at it. LOL!
    Politically correct is just a retarded term/way to control the masses. What a crock a shit the term "Politically Correct" is. The two words should not be used in the same sentence never-mind right along side of each other. There is no correctness in Politics. The whole Politically Correct thing is a complete sham! lol.
    Reply With Quote  
     

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •